26 Июня 2020 в 15:17

26 Июня 2020 в 15:09

20 Июня 2020 в 12:40

19 червня пройшов цікавий і насичений другий день захисту кваліфікаційних робіт на здобуття освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення.
Артем Підкуленко представив роботу на тему «Розробка апаратно-програмного комплексу просторової орієнтації автоматичного навантажувача», продемонструвавши роботу на іграшковій, але в той же час повністю функціональній моделі.
Микола Стойко продемонстрував результати роботи на тему «Розробка мобільного програмного комплексу для вивчення іноземної мови».
Яскраву і цікаву розробку мобільної GPS-орієнтованої програми доповненої реальності для відображення туристичних екскурсійних маршрутів представив Костянтин Росохатий.
Аліна Савчук майже буквально торкнулося серця кожного члена комісії, розповівши про розробку модуля діагностики серцево-судинних захворювань медичної консультативно-діагностичної системи.
Федоров Михайло Анатолійович представив роботу з дослідження критичних властивостей ергономічного користувальницького інтерфейсу.
Яна Чайка викликала професійну зацікавленість членів комісії незвичною доповіддю на тему «Розробка програмного забезпечення для розрахунку найкоротшого шляху співавторства для авторів наукових статей».
А Микита Шорохов представив цікаву та суспільно важливу розробку програмно-апаратного комплексу для контролю навколишнього середовища.
Доповідь Олександри Іващенко на тему «Розробка програмного забезпечення моделювання руху метеоритних тіл та прогнозування результатів їх зближення з Землею» змусила комісію замислитись про долю нашого світу в космічних масштабах.
Завершила сьогоднішній день доповідь Валерія Дороніна на тему «Розробка інформаційної системи обліку та контролю водіїв державної автоінспекції».

Всі представлені сьогодні роботи були оцінені екзаменаційною комісією на «відмінно»! Вітаємо з таким досягненням наших студентів, які переконливо довели, що гідні присвоєння кваліфікації інженера-програміста!

20 Июня 2020 в 12:23

18 червня відбувся перший день захисту кваліфікаційних робіт на здобуття ступеня вищої освіти бакалавр за спеціальністю 121 Інженерія програмного забезпечення.
Найкращими на думку комісії сьогодні стали доповіді Богдана Гребенюка на тему "Розробка автоматизованої системи проведення, перевірки та оцінювання олімпіад з програмування", Миколи Клименко - "Розробка програмно-апаратного комплексу GPS – трекінгу", Данила Двигуна - "Дослідження методів машинного навчання в імовірнісному програмуванні" та Євгена Кирилюка "Цифровий відбиток пристрою як техніка для відстеження онлайн-користувачів".
Вітаємо також з успішним захистом Богуна Михайла, Вилчу Юлію, Говоруху Вероніку, Застрожського Данила, Квашина Кирила та Магльованого Дмитра.
Бажаємо випускникам не зупинятися на досягненому і прагнути нових професійних висот!

4 Июня 2020 в 08:50

Про особливості, зміну термінів та важливі моменти вступу до Криворізкього національного університету розповіла на одному з міських телеканалів відповідальний секретар приймальної комісії університету Тетяна Сулима.
Відео доступне для перегляду за посиланням: https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=VAr47T8xpS8

4 Июня 2020 в 08:49

Шановні студенти.
Нагадуємо, що для вступу до магістратури необхідно пройти Єдиний вступний іспит (ЄВІ) з іноземної мови. Реєстрація закінчується 05 червня 2020 року. Просимо випускників-бакалаврів прискорити процес подачі заяв. Залишилося декілька днів! Детальніше на офіційному сайті університету або у Приймальній комісії http://www.knu.edu.ua/pidhotovka-do-vstupu-za-stupenem-mahistr
Факультет інформаційних технологій КНУ запрошує всіх продовжити навчання за ступенем вищої освіти магістр

4 Июня 2020 в 08:36

Ви запитаєте, як це відбувається?
- Прозоро та якісно. Викладачі кафедри іноземних мов к.п.н., доцент Соколова С.В., к.п.н. ст. викладач Костіна Л.С., ст.викл. Бондар І.Г, ст.викл.Лях І.В., викл. Ліхошерст О.Г. та інші намагаються забезпечити організацію сесії на високому професійному рівні, про що свідчать результати навчання студентів наступних груп ЕП-18-1, Ф-19, МН-18-2, МН-17, АКІТ-18,19, ІПЗ-17-1,2, ІПЗ-18-1, ПМ-19, ПО-19, ЕМО-19м,та ін. Важливо було обрати оптимальний підхід до організації сесії. Більшість здобувачів бакалаврського та магістерського рівнів освіти складають заліки та іспити на платформі Moodle. Ми також використовуємо Google meet та Google classroom. Все це віддзеркалює рівень навчальних досягнень. Гарних вам результатів, високих оцінок, студенти!

 

26 Мая 2020 в 10:32

20-го травня стартувала міжнародна конференція, що присвячена питанням сталого розвитку нашого суспільства та світу: ICSF - 2020: The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters.
Перший день ознаменувався продуктивною роботою семінарів-сателітів:
Green It Hub – GITHub-WS'2020 – cемінар, присвячений сучасним інженерно-технологічним рішенням в галузі інформаційних технологій в аспекті сталого розвитку суспільства, які також називають «Зелені ІТ».
Fintech, Greener Economy & Finance Workshop (FGE&F-WS'2020) – семінар, що стосується економічних аспектів сталого розвитку суспільства.
Ecochemistry Education for Sustainable Development Workshop (EcoChemSD-WS'2020) – семінар з питань сучасної екохімічної освіти в аспекті сталого розвитку.
Geography Education for Sustainable Development Workshop (GESD-WS'2020) – семінар, що розглядає різні аспекти використання геоінформаційних технологій та проблеми географічної освіти для сталого розвитку.
ICT in Education and Sustainable Futures Workshop (ICT@ESF-WS) – семінар, що присвячено аспектам сталого використання ІКТ в освіті та науці, сучасним рішення щодо використання ІКТ у сталому розвитку суспільства.

21-го травня розпочинається дводенний науковий марафон основної конференції ICSF-2020, під час якого будуть розглянуті питання сталого розвитку геотехнологій, добутку корисних копалин, будівництва та архітектури, матеріалознавства, транспортних технологій, енергетики тощо.
З усіма доповідями можна буде ознайомитись онлайн на каналі «Криворізькі конференції та семінари»: https://www.youtube.com/channel/UCH3gego79m-ofCiNEgEzMuA/ Слідкуйте за новинами і цікавими науковими подіями нашого міста!

20 Мая 2020 в 14:42

Дистанційне навчання – форма навчання, що являє вищий технологічний рівень підготовки фахівців в інформаційному суспільстві, який відображає нову філософію освіти, реалії постіндустріальної культури, що стали причиною зміни парадигми навчання в умовах інформатизації суспільства і глобалізації дедукаційних процесів.
(С. Сисоєва, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України)

У Криворізькому національному університеті запроваджено карантин (на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року та листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11 березня 2020 року).
На період карантину освітній процес у Криворізькому національному університеті переведено в дистанційний режим.
Сучасне дистанційне навчання розуміють як інноваційну форму здобуття вищої освіти, що ґрунтується на використанні комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, основне призначення якої – підвищення якості навчання.
Так, поточні заняття (лекційні, практичні тощо) в університеті проводяться із застосуванням дистанційних технологій. З метою забезпечення безперервності освітнього процесу на період карантину викладачі та куратори академічних груп підтримують зв’язок зі студентами, використовуючи доступні онлайн технології (Moodle, Google Сlassroom, Skype, Google Hangouts Meet, Zoom Video Communications та інші).
За умов дистанційного навчання викладачі керують процесом використання технологій, створюють нові навчальні засоби для збагачення педагогічних технологій та підвищення результатів у напрямку самовдосконалення студентів. Навчальний процес відбувається з адаптуванням новітніх досягнень роботи з інформацією за постійного співробітництва, що є запорукою успішної співпраці учасників навчально-пізнавального процесу. Викладачі надають теоретичні матеріали студентам для опанування (відеолекції, методичні посібники), питання для самоперевірки, завдання, задачі, форми контролю тощо, проводять онлайн консультації. Комунікація зі студентами налагоджена також через створені групи в сучасних месенджерах. Декани кожного з восьми факультетів нашого університету підготували списки студентів академічних груп із зазначенням телефонів та електронних адрес, надали цю інформацію викладачам для організації інтерактивного зв’язку зі студентами.
Професорсько-викладацький склад Криворізького національного університету здійснює підсумковий контроль (заліки, екзамени, захист курсових проектів або робіт) дистанційно із забезпеченням надійної автентифікації здобувачів вищої освіти. При цьому використовується запис (фіксація) процесу спілкування викладача та студента: онлайн тестування (на базі платформ Moodle, Google Сlassroom та інших); опитування студентів із застосуванням відеозв’язку (на базі Skype, Google Hangouts Meet, Zoom Video Communications та інших). Також спілкування викладачів зі студентами здійснюється за допомогою телефону, електронної пошти, месенджерів Telegram, Viber, Discord.
Заповнення індивідуальних навчальних планів (залікових книжок) студентів перенесено на після карантинний період.
Заняття з підготовчих курсів до складання ЗНО також переведено на дистанційний формат навчання з використанням наявних інформаційно-комунікаційних ресурсів. Викладачі сформували освітнє наповнення дисциплін, де розмістили матеріали лекцій, відеолекції, навчальні відео, тести. Зворотній зв’язок із майбутніми абітурієнтами забезпечується з використанням можливостей електронної пошти, соціальної мережі Facebook, месенджерів та інших телекомунікаційних засобів. Наприклад, для засвоєння матеріалів з математики та історії України викладачі підготували власні відеолекції, які розміщені у відкритому доступі на YouTube.
З метою удосконалення корпоративних ІТ-засобів Криворізького національного університету були проведені переговори з компанією Google, за результатами яких 7 січня 2020 року Google надала доступ нашому університету до системи G Suite for Education. Поміж переваг цієї системи варто відзначити те, що для навчальних закладів сервіси надаються безкоштовно. Відповідно, корпоративна пошта університету працює у безперебійному режимі на основі сервісу Gmail, а викладачі використовують хмарне сховище Google Disk із необмеженим обсягом зберігання інформації; Google Calendar дає змогу планування оперативних нарад, заходів, засідань кафедр із своєчасним нагадуваннями у смартфонах співробітників.
Викладачами факультету інформаційних технологій для науково-педагогічних працівників університету та студентів проводяться щотижневі вебінари на платформі YouTube, де розглядаються питання організації дистанційного навчання за допомогою системи Google Classroom та сервісів G Suite for Education (Google Meet, Gmail, Google Документи, Google Таблиці, Google Сайти тощо).
Загалом Криворізький національний університет успішно працює у дистанційному режимі, забезпечуючи здобувачам вищої освіти високий рівень якості знань. Проте, на жаль, карантин також уніс певні корективи у творче життя студентського активу. Адміністрація та студентське самоврядування університету не вбачають можливостей проведення «Студентської Весни» цього навчального року. Тому маємо надію, що «Студентська Осінь» подарує всім нагоду насолодитись неймовірними талантами наших обдарованих студентів.

Іван МУЗИКА, в.о. декана факультету інформаційних технологій, доцент;
Владислав ЧУБАРОВ, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи
Криворізького національного університету;
Світлана ХОЦКІНА, в.о. завкафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки, доцент.

16 Мая 2020 в 19:16

13 травня відбувся Третій Міжнародний семінар з доповненої реальності в освіті (AREdu 2020), одним з організаторів якого є Криворізький національний університет та кафедра моделювання і програмного забезпечення.
В цьому році у зв’язку з пандемією коронавірусу семінар пройшов повністю в дистанційному режимі. Проте, це ні як не вплинуло ні на якість семінару, ні на його насиченість. З більш ніж 40 робіт, що були подані на семінар, рецензентами було вибрано 25 найкращих, що і увійшли в програму семінару.
Серед них особливо хочеться відзначити дослідження Любові Панченко, що систематизувала типи книг, що використовують доповнену реальність, та інструменти їх створення. Ганна Варіна, В’ячеслав Осадчий, Катерина Осадча, Олеся Прокоф’єва та Ольга Ковалова представили дослідження з використання доповненої реальності в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей з розладами аутистичного спектру. А Юлія Дюлічева та Катерина Косова представили досвід використання порталу доповненої реальності для надання допомоги людям із розладом аутистичного спектру та тривожністю. Декілька цікавих доповідей були присвячені побудові моделі сонячної системи засобами доповненої реальності та використанню цих моделей у навчанні. Неабияку цікавість у аудиторії викликала демонстрація 3D-квесту, що розробили та використовують у Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» для профорієнтації та оцінки цифрової компетентності студентів. Цікавими та змістовними були також доповіді, що узагальнювали результати використання технологій віртуальної та доповненої реальності у навчанні геометрії, географії, біології, екології, підготовці фахівців з транспортних технологій, екології та фізичного виховання тощо.
Ознайомитись з цими та іншими - не менш цікавими - доповідями, можна в повному записі семінару: 
Дякуємо всім учасникам семінару, бажаємо їм успіхів у наукових розвідках та нових яскравих досягнень!
Всі статті, що були подані дослідниками на семінар, будуть опубліковані найближчим часом.




Популярні ресурси