Співпраця зі стейкхолдерами кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки у контексті підготовки магістрантів спеціальності 015 «Професійна освіта. Цифрові технології»
0
0
74

4 листопада 2020 року в дистанційному форматі відбулася зустріч магістрантів спеціальності 015 «Професійна освіта. Цифрові технології» зі стейкхолдером кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки Стойчик Тетяною Іванівною – кандидатом педагогічних наук, доцентом; заступником директора з навчально-виробничої роботи Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею.
У контексті вивчення дисципліни «Теорія і практика експерименту» магістерського циклу професійної підготовки Стойчик Тетяна Іванівна презентувала результати експериментального педагогічного майданчика за темою «Педагогічні умови формування конкурентоздатності фахівців гірничого профілю в професійних навчальних закладах» (науковий керівник — Сергеєва Лариса Миколаївна, завідувач кафедри професійної та вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; науковий консультант — Ничкало Неля Григорівна, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України), який здійснювався на базі Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею.
Магістранти мали змогу з’ясувати: як впливає зміна змісту підготовки кваліфікованих робітників гірничого профілю на формування професійних компетентностей майбутніх фахівців гірничих підприємств.
Щиро вдячні Тетяні Іванівні за презентацію надактуального потужного досвіду роботи!
30 вересня 2020 року, на базі Криворізького професійного гірничо-технологічного ліцею студенти кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки Криворізького національного університету мали можливість удосконалити практичні навички та вміння у рамках проведення навчальних занять з предметів теоретичної підготовки з професійним спрямуванням (викладачі вищої категорії Оксана Музика та Наталя Єгорова), проаналізувати, методично обґрунтувати і сформувати власне бачення щодо виконання основних завдань поставлених викладачем під час проведення уроку.

Комментарии