Проходження педагогічної практики
0
0
86

3 березня 2020 року на кафедрі інженерної педагогіки та мовної підготовки відбулася Звітна конференція за результатами проходження педагогічної практики, яка тривала з 3 до 23 лютого 2020 року.

Педагогічна практика студентів спеціальності 015 – Професійна освіта проходила на базі трьох закладів професійної (професійно-технічної) освіти: Заклад професійної освіти «Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей», ДПТНЗ «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу», ДПТНЗ «Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів №1 м. Кривий Ріг».

Метою проходження активної педагогічної практики студентами передбачено поглиблення та закріплення теоретичних знань і практичних умінь, навичок із фахових та психолого-педагогічних дисциплін, методики викладання інформатики (електротехнічних дисциплін), виховної роботи в учнівському колективі закладів професійного типу через виконання функцій класного керівника. Тому кожен студент мав змогу випробувати себе в ролі викладача та класного керівника.

Практика завжди викликає у студентів не тільки хвилювання, а й непідробний інтерес, азарт та професійну цікавість. Педагогічна практика виявляє, по-перше, готовність до обраної професії майбутнього фахівця; по-друге, якості особистості (уміння швидко приймати рішення, стресостійкість, лідерські якості тощо).

Варто зазначити, що педагогічна практика змінює майбутніх бакалаврів професійної освіти, розширює їхній світогляд, збільшує коло професійного спілкування. Саме такими враженнями поділилися студенти академічних груп ПО-16 (Басс Микита Володимирович, Васньова Юлія Володимирівна, Малько Володимир Володимирович, Мельник Карина Сергіївна, Сірик Дар’я Романівна, Тютюнник Вадим Андрійович, Угорчук Яна Сергіївна) та ПО-17ск (Барвінок Андрій Сергійович; Мікуліна Інна Олександрівна; Савчук Дмитро Анатолійович; Терехов Віктор Андрійович).

Студенти із захопленням презентували свої професійні напрацювання, ділилися здобутим досвідом, враженнями тритижневої викладацької діяльності у закладах професійної освіти.

Студенти першого, другого, третього курсів спеціальності 015 – Професійна освіта (комп’ютерні технології), (електротехніка та електромеханіка) були активними слухачами, ставили питання, намагалися з’ясувати нюанси організації процесу взаємодії викладача з учнями, прагнули перейняти досвід презентованої співпраці. Найбільше зацікавлення виявляли під час презентації здобутків (шляхи реалізації) та невдач (аналітика, аспекти подальшого самовдосконалення).

 

Комментарии