Міжнародна науково-практична конференція “English StudyLab”: підсумки й перспективи
0
0
39

Міжнародна науково-практична конференція “English StudyLab” об’єднала українських студентів університету та іноземних студентів, які здобувають освіту на підготовчому відділенні, молодих вчених та викладачів університету, а також усіх тих, хто захоплюється вивченням іноземних мов.
Проблематика конференції охоплювала актуальні питання формування лексико-семантичної структури сучасних терміносистем, особливості функціонування мовних одиниць в іноземних мовах, стратегії використання інноваційних технологій у навчанні мови (мережа Інтернет, комп’ютерний переклад, електронні словники), новації та досвід у викладанні професійно-орієнтованої іноземної мови.
З вітальною промовою до учасників конференції виступив ректор університету Микола Іванович Ступнік. Звертаючись до студентства французькою та англійською мовами, ректор висловив сподівання, що участь у цьому заході стане для них поштовхом до поглиблення знань з іноземних мов та особистісного самовдосконалення. Спеціальним гостем конференції, вже не вперше, став доктор філософії з прикладної лінгвістики, професор Девід Ленеган (Австралія), який у межах підготовки до конференції провів зустрічі зі студентами і молодими вченими університету. На конференції доктор Д. Ленеган виступив із доповіддю і провів авторський воркшоп, присвячений актуальним питанням сучасної лінгвістики й викладання англійської мови.
Учасники конференції, викладачі університету, іноземні й українські студенти мали чудову нагоду поділитися результатами власних лінгвістичних спостережень та досліджень, репрезентованих у рамках напрямів конференції. Цікавими були доповіді в.о. декана факультету інформаційних технологій І.O. Музики «Цифровізація університетів як засіб покращення вищої освіти», к.п.н. С. Костюк «Бар’єри міжкультурного спілкування», к.п.н. Л. Костіної «Неперервний професійний розвиток науково-педагогічних працівників та його вплив на досягнення студентів: Австралійський формат».
Відбулися цікаві презентації та жваве обговорення: студентка підготовчого відділення Яра Асаффурі представила яскраву доповідь «Академічна мобільність іноземних студентів в Україні». Особливо варто відзначити якість доповідей, майстерність публічних виступів та уміння презентувати себе, свою роботу, а саме відзначився Лев Коробіцин «Брекзит – слово, що на вустах кожного».
Друга частина конференції відбувалася у популярному міжнародному форматі «Печа-Куча» під керівництвом к.п.н., доцента С. Соколової та к.п.н. Л. Костіної. Формат «20 слайдів по 20 секунд» дозволив зберегти лаконічність виступів, високий рівень зацікавленості й надав можливість багатьом бажаючим продемонструвати свій проект та ідеї. Тематика виступів студентів не обмежувалась окремими проблемами. Захід продемонстрував різноманітність тем: сучасні інновації у галузі IT та лінгвістиці, конформізм у суспільстві, особистий досвід подорожування й напрямки самовдосконалення тощо.
Формат «Печа-Куча» як засіб нетворкінгу для креативних й перспективних студентів надав можливість виступаючим викласти свої ідеї, обговорити їх та отримати цінні поради від професора Д. Ленегана щодо лінгвістичної та ораторської складових виступів.
Найкращі студенти були відзначені дипломами у різних номінаціях: «Краща доповідь»: Лукаш С. «20 Ютуб-каналів для освіти та розвитку», Шевців Н. «React native and cross-platform development», Лазарєв В. «Освіта, робота і життя у Польщі».
«Краща презентація»: Веселовський Д. «Ісландія – країна можливостей», Могілевський О. «Моє стажування у Франції», Мессааді Ранія «Алжир, забута краса».
«Краще наукове дослідження»: Данилова А. «Ідея конформізму у маркетингових стратегіях», Ухова І. «20 нових слів 2020 року», Ковницька І. «Дослідження Інтернету речей».
Яскравим завершенням конференції були поетичні читання іноземними мовами, на яких студенти декламували вірші відомих поетів англійською, німецькою та французькою мовами.
Подібні заходи надихають на подальший розвиток досліджень у сфері прикладної лінгвістики, актуальних питань викладання англійської мови як іноземної, а також, що є найбільш важливим і трендовим, викладання спеціальних дисциплін іноземними мовами.

 

Комментарии