Хакатон у Києві!
0
0
290

UA - Другий хакатон, організований компанією "1+1 медіа" пройшов у столиці. Свято нових знайомств та революційних ідей. На 48 годин столичну кіностудію Довженко перетворили на лабораторію винаходів програмістів та рекламників. Загалом цьогоріч визначили трьох переможців. Хтось прийшов на хакатон вже із готовими ідеями, хтось збирав команду і видумав на місці.

Media Hack Weekend — найбільший хакатон в Україні, організований 1+1 медіа в рамках ініціативи Future Media Lab.

            7 жовтня о 9:00 у місті Київ на кіностудії ім. Довженка розпочав свою роботу унікальний технологічний хаб, MHW-2016, що тривав 48 годин і завершився 9 жовтня презентацією фінальних ідей учасників.

            Так, 8 жовтня свою роботу розпочав дводенний лекторій, де 20 практикуючих експертів технологічного ринку поділились своїми знаннями на теми медіа, креативу, цифрових технологій. Окрім того, протягом 48 один із командами працювали  досвідчені ментори, представники найбільших компаній, таких як 1+1 медіа, Київстар, Вконтакті, MacPaw та багатьох інших.

            Серед 800 учасників був студент Криворізького Технічного Університету групи КСМ 13-2, Хавер Дмитро. У складі команди Дмитра було 8 чоловік: з Вінниці, Києва, Львову та Кривого Рогу.  У проекту використовувалось API VK. Мета проекту – зробити продукт який би дозволяв зберігати будь-яку інформацію з постів та соціальної мережі Вконтакті вцілому – у базу даних і потім структурувати та знаходити інформацію в найкоротший час. Ця ідея виявилась дуже цікавою, тому що усі, хто використовують VK – відмічають, що знайти цікавий пост, відео або музику,  яку ви лайкнули – вже через 1-2 тижня дуже важко та займає багато часу. На час першого пред-захисту додатка, ментор  з  компанії VK відмітив актуальність та дуже зацікавився проектом. Головна ідея – це зберегти час користувача, та зробити пошук та зберігання інформації більш комфортним.

            В цілому – було реалізовано: для Web - це бот, за допомогою нього ми зберігаємо інформацію у базу даних. Базою даних була обрана одна із продуктів компаній-спонсорів Microsoft Azure – яка запропонувала API для реалізації. Також був створений прототип додатку на смартфони з OS Android, та запропонована ідея для IOS. Щодо пошуку збереженої інформації – користувач може писати боту у групу Вконтакті, через хештег, наприклад: “#покажи відео про спорт” - таким чином бот робить пошут по базі даних та виводить усі видео по даній темі.

            У результаті команда боролася за призові місця - ввійшла до фіналу (у ТОП 15 серед 107 команд-учасників)  та 9 жовтня презентувала проект, створений з нуля за 48 годин.

Комментарии